.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب شایعه انشعاب در جامعه روحانیت مبارز

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز هرگونه انشعاب در تشکل متبوعش را رد کرد و گفت: مباحثی مبنی بر انشعاب و دودستگی در این تشکل روحانی دروغی بیش نیست.
حجت الاسلام احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با مهر،با بیان اینکه هیچ اختلافی بین اعضا شورای مرکزی این تشکل وجود ندارد گفت: طرح مطالبی مبنی بر انشعاب و اختلاف بین اعضا روحانیت مبارز دروغی بیش نیست و هیچ کس بنای آن را ندارد که تشکلی مقابل جامعه روحانیت مبارز را تشکیل دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه شایعات دیگری نیز شنیده می شود که برخی از اعضا شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به زودی از این تشکل جدا می شوند تصریح کرد: این مطالب شانتاژ رسانه ای است و بنده به عنوان سخنگو جامعه آن را تکذیب می کنم.

به گزارش مهر، یکی از روزنامه ها در تحلیلی آورده بود: شاهد انشاق و اختلاف بین جامعه روحانیت مبارز هستیم و اگر این انشاق ها ادامه یابد باید منتظر تشکیل تشکلی جدید از دورن جامعه روحانیت مبارز باشیم.

این روزنامه اصلاح طلب همچنین مدعی شده بود که برخی از چهره های شاخص که در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی کنند از عملکرد این تشکل ناراضی هستند.

این در حالی است که حسن روحانی از اعضای جامعه روحانیت مبارز در گفتگویی درباره اینکه آیا قصد بازگشت به جلسات جامعه روحانیت مبارز را ندارید؟ اظهار داشت: بنده از جامعه روحانیت مبارز بیرون نرفته ام که قصد بازگشت داشته باشم و مشکل خاصی نیست زیرا اکنون دستور جلسات، معمولی و عادی است و در صورت برگزاری یک جلسه مهم حتما شرکت می کنم.

روحانی همچنین درباره محوریت آیت الله مهدوی کنی برای وحدت اصولگرایان گفت: اکثریت قاطع اصولگرایان، محوریت وی را قبول کرده اند ضمن آنکه شخصیت فرهیخته و ارزشمند آیت الله مهدوی، مورد توجه و احترام همگان قرار دارد و ورود وی فقط در جهت ائتلاف و وحدت اصولگرایان است.

همچنین آیت الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در همایش بزرگ اصولگرایان، حفظ وحدت و اتحاد در جامعه و در بین اصولگرایان را امری لازم و ضروری دانست و افزود: توصیه دوستان ،علما و نیروهای حزب الهی حفظ وحدت و اتحاد است، البته باید خرده گلگی ها را کنار گذاشت، ضمن آنکه اینگونه احساس کردم که رهبر معظم انقلاب نیز معتقدند که باید این خرده گیری ها را کنار گذاشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.